Nettinimi: Nwiik

Pidän: Kissoista, chileistä, kahvista vähän, kamuista; Capso sistöristä, Oikusta, S-F & Y-F ja muista tietenkin. -Simple Plan:ista, Good Charlotte:sta ja 30 seconds to mars:ista.

En pidä: Sotkusta, liasta, huutamisesta, häiriköistä, ilkeistä anonyymeistä, riidoista, leireistä enkä Panfusta.

Käyn: Täällä, täällä, täällä, täällä, täällä, ja täällä. ja muualla.

Hey olen siis Nwiik ja tämä on blogini jos en väärin katsonut. Lue Hollywood Dog jos haluat. Kirjoita viekkuun jos haluat, minulla kyllä sellaista ei vielä ole... Kommentoi jos haluat. Katso muut osiot jos haluat. Katso kaikki kirjoitukset jos haluat. Siis jos haluat. Eli kaikki on sinulla. >; Pai.